PDA

View Full Version : Rheionata's Varied and Sundry Services

Rheios
09-23-2014, 04:29 AM
Rheionata's Varied and Sundry Services is available for hire! Right now, we are providing Mentors for the Sharpwind Mines dungeon for 2 gold per party (maximum of 2 people plus Mentor in the party.)

Additionally we are offering our naval capabilities for ferrying legitimate, entrepeneurial individuals of Elven and Human persuasion across the seas to complete their missions of mercantilism in exotic lands. Our port-of-destination presently consists of the trading port of Austera, where Nuian specialities are in high demand. We presently charge 5 gold per person for this scenic voyage across the Castaway Strait.

Need something moved overland but mortified at the walking distance? Badonkadonkey and I can move your specialty packs for you for just 1g per trip!

Contact Rheionata or Laureline on Lucius-West or pm me on the forum for any questions, curiosities and hiring interests.

Panóplia de Serviços da Rheionata

A Panóplia de Serviços da Rheionata está aceitando contratos! Nesse momento, providenciamos Mentores para a masmorra de Sharpwind Mines a 2 ouros por party (máximo de duas pessoas mais o Mentor na party.)

Ademais, estamos oferecendo as nossas capacidades navais para transportar indivíduos legítimos e empreendedores de raças Humana ou Élfica que queiram completar suas missões mercantis em terras exóticas do outro lado do oceano. Nesse momento o nosso destino é o porto mercantil de Austera, onde as especialidades de Nuia têm muita procura. Presentemente a nossa tarifa é de 5 ouros (5 gold) por pessoa para cruzar as águas do belo Estreito Castaway.

Precisa de transportar algo em terra mas odeia caminhar a distância toda? Badonkadonkey e eu podemos transportar os seus pacotes de especialidades para si por apenas 1 ouro (1 gold) por viagem!

Contacte Rheionata ou Laureline em Lucius-Oeste ou envie mensagem privada para mim no fórum se tiver quaisquer questões, curiosidade, ou estiver interessado em nos contratar.

Rheios
09-24-2014, 07:21 PM
Several intercontinental runs completed and quick, clean dungeon runs every day!

Zeroes
09-29-2014, 06:13 PM
What are your operating hours? Will our trade packs be insured during the trip (i.e. you refund us if it is stolen)?

Demonii
09-29-2014, 07:01 PM
free packs for me? mmmm