PDA

View Full Version : DOWN again :(

Elixor
09-28-2014, 11:55 AM
This is the 4th time since launch Eanna goes down unexpectedly, there is something wrong on it please could you communicate on this.

Everytime it's another 2 hours downtime with very little com/info, some people still believe don't let us down!

Lunasa
09-28-2014, 11:57 AM
DDOS,:P

Edit:
Not a DDOS xD^^

Elixor
09-28-2014, 11:59 AM
Just Eanna? :(

Virindi
09-28-2014, 12:00 PM
DDOS, mate

ddos doesn't just cut it off without any signs, there would be a lot of lag first for example, this is just incompetence.

nyxis
09-28-2014, 12:00 PM
C'mon Trion!!!!
This is getting stupid now!
Having to wait 1k queues...for the damn thing to disconnect us just as we were about to log in...Suppose you'll be wanting people to sub for this...?

nyxis
09-28-2014, 12:01 PM
+1 @ Virindi

Shallaina
09-28-2014, 12:02 PM
omg Trion do something for your servers!

Daodhra
09-28-2014, 12:04 PM
I'll provide the pitchforks.
-----E
------E
-----E

nyxis
09-28-2014, 12:05 PM
I know where I'd like to shove those pitchforks :p

Kalythsu974
09-28-2014, 12:08 PM
Yeah Eanna is down again at 9:08PM :D (Frensh Hour)

Raigoz
09-28-2014, 12:17 PM
Reckon we have server down time every 2 days

Eudrik
09-28-2014, 12:19 PM
It's probably an old server outpopulated from Rift

Eishika
09-28-2014, 12:32 PM
Je pense qu'a cette allure, vous allez devoir offrir certaines choses aux joueurs d'Eanna.

Ils devient plus que grave de voir notre serveur au tapis plusieurs fois par jour.

Et il semble être le seul a y être si souvent.

J'espère que vous n'oubliez pas que nombreux sont ceux qui payent, et qui on payer des sommes exorbitante pour avoir droit à ça.

Catwoman
09-28-2014, 12:42 PM
oui je suis d'accord avec toi Eishika la ça devien abusé et on ne c'est mm pas quand ça va ré ouvrire et quand on va pas si attendre il va y avoir une files d'attente de fou merci de faire un geste comerciale au joueurs qui on payé pour y joué tout comme moi merci a tout l'equipe Trion

PS: et en mm temp de retiré tout les Bots du jeux ça devien grave la il y a mm des Bots qui on acheté le jeu pour ne pas les reconaitre mais lol quand on voie des nom de joueur Qjgol ou autre c'est abusé

Yed
09-28-2014, 12:46 PM
Lol, a couple of days ago when Eanna was down again, Scapes assured me stability has increased because they tweaked the servers drivers for Eanna and trying to avoid my question of why Eanna crashes so often. I guess your word is worth nothing anymore to me, Scapes, I warned you this would happen. I do not mean to aim this personally to you since you are just the community manager, but ♥♥♥♥ like this is making me lose trust in Trion. Tell us what is going on with the server we play on and stop avoiding the question with useless statements that are clearly worth nothing! Whatever you did to increase the stability has failed, just admit it, stop wasting time and tell us, do not keep your customers in the dark.

Drazhars
09-28-2014, 12:47 PM
good evening

As always it proves incompetent TRION for server management

efficiency 0
proficient 0

I bought the game for $ 100 in advance and played what I got:

- Hours of waiting to join my server
- Unstable servers (team of incompetent developers)
- No communication

Finally TRION is a society of puppets

Eishika
09-28-2014, 12:55 PM
Les bot sont aussi un gros soucis mais ça reste l'un des soucis de base des MMO, pas facile de venir à bout de ceux ci du moins pas totalement.

Si j'ai bien compris des semaines d'abonnement ou mois allait être offert aux personnes qui avaient préco le jeu pour couvrir les soucis de file d'attente.
Très bon geste même si le préjudice reste énorme.

Y'a des galaxie de différence entre certaines guilde, celle qui on réussi à se co et à tourner en rond ;) Gg à vous les mecs.

Et les autres dans la file d'attente, ces même personnes on pu vaguer à leurs occupations laissant les autres( pro file d'attente) prendre un ****** considérable voir impossible à rattraper.

Les mers sont dominés par certains guilde possédant deux voir trois vaisseaux de combat, ainsi que de commerce.
Bloquant donc en grande partie certains farm, et aussi s'appropriant par exemple l'île au centre farmant sans limite les gildas creusant ENCORE PLUS un écart déjà bien présent.

De nombreuses guildes sont OUT suite à ça.