Search:

Type: Posts; User: youoldduffer

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    143

    Have you tried changing from dx 11 to dx9 (think...

    Have you tried changing from dx 11 to dx9 (think its 9) thats helped me when i had missing textures, also try updating your gpu driver (or maybe rolling it back, it might be it and not the game). ��...
  2. Replies
    9
    Views
    648

    Can you not block them in chat?? and there's also...

    Can you not block them in chat?? and there's also filter for chat too.
  3. Replies
    12
    Views
    3,177

    Did you mean bull rush instead of shield slam as...

    Did you mean bull rush instead of shield slam as the linked builds do not have shield slam?, also with the songcraft skill they can remove your shield.
  4. "You'll see. :) It's a good reason, trust us" ...

    "You'll see. :) It's a good reason, trust us"

    Brain: Don't trust them

    Me: But But its gonna be a good thing......

    Brain: no it isn't, They just want your monies

    Me: No no your just jaded,...
  5. Its a chat bug, been there for ages lol, just alt...

    Its a chat bug, been there for ages lol, just alt tab out of game and back in and that should fixxor it :) or try hitting either Ctrl or shift (cant remember which) as that can fixxor it too.
  6. Replies
    32
    Views
    2,380

    “You can please some of the people all of the...

    “You can please some of the people all of the time, you can please all of the people some of the time, but you can’t please all of the people all of the time” John Lydgate. Never a truer word spoken....
  7. Replies
    4
    Views
    976

    ah dammit i planted pine trees instead :( ,...

    ah dammit i planted pine trees instead :( , thanks for the replies though :) gonna do some tree chopping now :)
  8. Replies
    4
    Views
    976

    Jujube's useless now??

    So as title say's, Are Jujubes useless now???, if so Why are they still sold in the vocation vender? Also wft am i going to grow now :)
  9. Have they changed the loot drop rate in this...

    Have they changed the loot drop rate in this update?????, was farming mob's in aegis for an hour and only got 25 coin purses and 2 of the other purses (cant remember what they're called :) ) and yup...
  10. Didn't do that for me when i closed everything...

    Didn't do that for me when i closed everything and tried restarting. But it's back up now so yippee
  11. I cant get past the trion splash screen before...

    I cant get past the trion splash screen before game closes down, EU loads as normal????
  12. Mmmmm I'm a clicker so I wonder if that's why the...

    Mmmmm I'm a clicker so I wonder if that's why the longer i play the worse it gets???, even though its only on the right hand side toolbars plus the extra ones.
  13. Still the same for me :( longer i play the worse...

    Still the same for me :( longer i play the worse it gets. And suprise suprise no word from any dev's that they are even looking into this.
  14. Yeah that's what I've been doing lol, Great I've...

    Yeah that's what I've been doing lol, Great I've limited time to play the game and I now have to spend it converting stuffs :( Ah well time to make foods and watch all of Lotr and The Hobbit, mats...
  15. Lib Mats that have fallen out of favour

    Is there a way to convert these better than one by one????, this is mind numbing if you have a few thousand of each. Nothing in mirage that i could see to help :( .
  16. As you can see the stutter fps drop when i hover...

    As you can see the stutter fps drop when i hover over the right hand hotbars https://youtu.be/y8IDzSQyqZc after an hour of gameplay https://youtu.be/RHyw3w2d-dI
  17. Same here Lamu, Is it the same for you as to It's...

    Same here Lamu, Is it the same for you as to It's only the right hand side hotbars and bag/inventory. Saying that I have noticed that I also get it on the extra hotbars that I moved to the left hand...
  18. Defo the UI lag Fixed

    Defo the UI lag Fixed
  19. Well since last update/maintence If i dont delete...

    Well since last update/maintence If i dont delete my shader cache before i start playing then the lag is there from the start. :( :( :( getting sick of no answer/update on what they if anything are...
  20. Ah My Apologies then :( :( , I understand peeps...

    Ah My Apologies then :( :( , I understand peeps frustration at DR's damage, I survive better as I use a shield, but then I get melted by Mages :), I just get frustrated when its always a nerf to BR...
  21. Did you even read my post or just decide to be a...

    Did you even read my post or just decide to be a toxic avenger????, I said I wanted to go back to when a fight lasted longer than 3-4 second's, Let me say it again unless your toxic puss filled brain...
  22. This 100%, I've never played DR as it didn't...

    This 100%, I've never played DR as it didn't appeal to me, but I do like playing melee (abo & blighter) so instead of figuring out how to nerf the DR, they nerf all BR user's instead. They just seem...
  23. Yeah deleting the cache helps, I normally play...

    Yeah deleting the cache helps, I normally play using default player appearance, I also tried going back to dx11 just in case but nope so went back to dx9. But glad to see there's a few of us...
  24. Been timing this bug and it seems to happen on...

    Been timing this bug and it seems to happen on avg after an hour of gameplay, Anyone else timed it?
  25. This 100%

    This 100%
Results 1 to 25 of 108
Page 1 of 5 1 2 3 4