Search:

Type: Posts; User: PaCO

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: AA for eve isk

    by PaCO
    Replies
    0
    Views
    375

    AA for eve isk

    Not quiting.
    but im trading 2k AA gold all wave jewlery ..wave lute..all illustrious or better for Eve isk
  2. Replies
    11
    Views
    3,499

    you better read up overall archery does get...

    you better read up overall archery does get stronger in 1.7 everything else gets weaker. Why do you think the korean leaderboard topp 200 have 187 primavel/stonearrow...

    everyone crys about...
  3. Replies
    60
    Views
    12,696

    This rng is horrible. i hate that they dropped...

    This rng is horrible. i hate that they dropped the rates in the shadows it was perfect right after launch.
  4. Replies
    146
    Views
    36,324

    Lol.. trion lowerd the population capacity thats...

    Lol.. trion lowerd the population capacity thats why it says high. Dont you see the massive amount of lands clearing out every hr or two?
  5. Replies
    54
    Views
    12,293

    Lol this is epic. Dude had a mood swing. The...

    Lol this is epic.
    Dude had a mood swing.
    The last time the servers were up I smashed 2 aggression newbs trying to fish this will be the new normal.
    So just remember aggression this is what you...
  6. Replies
    5
    Views
    1,421

    Ya i played uoforever last year.. i still loved...

    Ya i played uoforever last year.. i still loved it but the population isnt there.
  7. Replies
    5
    Views
    1,421

    God i miss ultima online! :{

    God i miss ultima online! :{
  8. Replies
    17
    Views
    3,078

    I recommend the repopulation.. (in alpha now) ...

    I recommend the repopulation.. (in alpha now) Its like Ultima online and SWG had a baby!

    however if you are a carebear and/or dont like PVP dont even try this game.
  9. Replies
    5
    Views
    1,421

    Who here has played

    AA looks like its done. The repopulation is still in alpha.. Elite dangerous is sweet but very hard to control the ships.. so i need something new
    sooooooo Eve online? I should of started playing...
  10. Thread: Selling

    by PaCO
    Replies
    9
    Views
    2,135

    Will this game Normalize every single thing that...

    Will this game Normalize every single thing that shouldn't be normalized ?
    IF so im in! im all about wasting money on cash grab games right now!!
  11. playing repopulation alpha (awesome!) playing...

    playing repopulation alpha (awesome!) playing elite dangerous (will be awesome when i learn to fly) thinking about playing EVE(a game i should of started playing aloog time ago
  12. Replies
    31
    Views
    5,989

    Poll: I thought they already were getting rid of the...

    I thought they already were getting rid of the smart people who say there gonna quit..
  13. Thread: The honor cloaks

    by PaCO
    Replies
    15
    Views
    3,169

    This is funny... In arena I seem to get my...

    This is funny...
    In arena I seem to get my daggerspell combo off on you everytime.. the 2 times you blocked it ive instantly mudhanded lighting lighting frozen earth fear waved you but lets be...
  14. Replies
    36
    Views
    7,001

    I am angry I didnt do it..all the straight clean...

    I am angry I didnt do it..all the straight clean honest players are far far behind.. nxt exploit noones gonna be honest.
    gg trion your doing so well!
  15. Thread: Alpha players

    by PaCO
    Replies
    6
    Views
    1,255

    hmm ty. are you guys gonna renew ur sub?

    hmm ty.
    are you guys gonna renew ur sub?
  16. Thread: Alpha players

    by PaCO
    Replies
    6
    Views
    1,255

    Alpha players

    When does the alpha players patron run out? DEC12th?

    I think AA will lose alot of money this day.. no point to pay 15 a month imo
  17. Thread: disney what?

    by PaCO
    Replies
    14
    Views
    2,162

    good i hope they get sued and they all end up on...

    good i hope they get sued and they all end up on the streets. thx for ruining a great game with your lies n cash grab tactics
  18. Thread: Player Count

    by PaCO
    Replies
    55
    Views
    13,179

    Kyrios is most pop server..

    Kyrios is most pop server..
  19. Thread: Genius!!

    by PaCO
    Replies
    48
    Views
    14,455

    this ^^^^^^^^^^

    this ^^^^^^^^^^
  20. Replies
    93
    Views
    20,841

    Scapes is a lair. Trino is pathetic.

    Scapes is a lair. Trino is pathetic.
  21. Trion = pathetic

    Trion = pathetic
  22. Replies
    16
    Views
    4,862

    Bro, this game is dying open world pvp is dead...

    Bro, this game is dying open world pvp is dead crafting is dead owning land is dead trion are deadbeats
    subscriptions are running out there will be a huge lose of population again between now n...
  23. Replies
    18
    Views
    2,815

    Being that the game is dying you should prob go...

    Being that the game is dying you should prob go to the most populated server. I dont no witch server is most pop though.
  24. Thread: sad

    by PaCO
    Replies
    25
    Views
    7,222

    Pagan yes id luv to go back to uo also. but y?...

    Pagan yes id luv to go back to uo also.
    but y? When the repopulation is almozt in beta and its only 25 dolla to get access
    uo has a baby with star wars gal. Awesome game awesome crafting.....
  25. Thread: sad

    by PaCO
    Replies
    25
    Views
    7,222

    Im in the alpha cuz am an old uo player n I must...

    Im in the alpha cuz am an old uo player n I must say shroud of avatar is nothin like uo. Its carebear flag only pvp 1 item loot.
Results 1 to 25 of 113
Page 1 of 5 1 2 3 4