In advance, this text has been translated with the google translator. No idea if this translation will be correct or if total cheese comes around.

I like sailing across the sea with my merchant ship, making rounds for packages or just to admire the expanse of the seas. Nevertheless, I would like to be able to upgrade my ship even further or even enlarge. The rudder, the sails or the whole boxes to upgrade are ok, but not permanently. It lacks further steps, possibly a somewhat larger merchant ship, a three-master, wider, deeper and more strength in the enduring damage.

The largest warships are currently far superior and have always been improved, but at sea, time just seems to have stopped.

is something planned to that effect?

Ich segel gern mit meinem Handelsschiff über das Meer, mache entsprechende Runden für Pakete oder einfach, um die Weite der Meere zu bewundern. Dennoch würde ich gern mein Schiff noch weiter aufwerten oder sogar vergrößern können. Das Steuerruder, die Segel oder die ganzen Kisten zum aufwerten sind ok, aber nicht auf Dauer. Es fehlen weitere Schritte, evtl ein etwas größeres Handelsschiff, ein Dreimaster, breiter, tiefer und mehr Stärke beim Aushalten von Schaden.

Die größten Kriegsschiffe sind aktuell weit überlegen und wurden stets verbessert, beim Handeln auf See aber scheint die Zeit einfach nur stehen geblieben zu sein.

ist dahingehend etwas geplant?