+ Reply to Thread
Page 36 of 45 FirstFirst ... 26 34 35 36 37 38 ... LastLast
Results 351 to 360 of 443

Click here to go to the first Archeage Team post in this thread.   Thread: [Complete] Archeage EU Maintenance - 8AM UTC - May 16

Member
    same atributes for server like this pic?

This is a joke and seems to be done on purpose.
    Weeks and months passed but LAG, Queue on server login, Overload for enter in dungeon, Randomly crash on the map, Randomly crash in the instance are all know issues
    Are weeks we receive news about server hardware upgrade, hardware manteinance but the situation is exactly the same if not even worse then 2 months ago

Junior Member
    Customer services etc the first place Korean players .....the second place N/A players .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ......EU players

Will be nice if you explain us why there are all this kind of problems in Eu servers and USA servers are working well.
    With in game timetable for events in EU, with your updates and maintenances in prime time in EU, and with all the problems that you have only in EU servers.....seems you are trying to make EU players stop to play here.

Junior Member
    I guess we just have to wait till staff have woken up from long day yesterday. Must be so stressful for them!!

Junior Member
    also langsam wird mir das echt zu viel wartung, dauernd kommt man nicht ins spiel, dauernd stundenlange serverwartungen das is nicht mehr schön, so macht spielen kein spass.

wenns so weiter geht bin ich bald wieder bei WoW und zock die Classik. Und von Entschädigung auch nix zu sehn, da gibt man kohle für Stammspieler etc aus, nur für was, dafür das die meiste Zeit nur gewartet wird... da leckt mich fett, so macht zocken kein spass.

Gegen eine Serverwartung hat keiner was, auch nicht wenn Probleme gelöst werden, doch anstatt Probleme zu lösen komm ständig neue hinzu... ne echt nicht, danke

Junior Member
    Quote Originally Posted by Gattini View Post
    I'm a customer of Gamigo - but I don't feel that way. It can happen that something doesn't work - ok. But is there any excuse? Grad mal a word that is being worked on.

I suspect a good deal of incompetence and the end of ArcheAge seems to have come. Since months there are always the same packages and in the shop only old things are warmed up - extremely boring everything!

I don't feel well as a customer any more!
    Who the ♥♥♥♥ do you think you are and why the ♥♥♥♥ do you think anyone cares how you feel as a "customer"

ALL of you in this thread are all just entitled little ♥♥♥♥s talking to community managers like they own the game.
    They just pass down info and thats all they do.
    ♥♥♥♥ing 10 year olds who dont know how the world works think they are gamigo

Quote Originally Posted by Oddieeee View Post
    ALL of you in this thread are all just entitled little ♥♥♥♥s talking to community managers like they own the game.
    They just pass down info and thats all they do.
    We know perfectly we are talking with comunity managers.
    We know is not their fault. They are only the ones who pass us info.
    BUT.......
    We cant speak with Gamigo owners!!!! We just can speak with comunity managers and pray they pass our infor to their bosses ^^

Member
    @Druida, ja ich kann deinen Frust verstehen, auch ich bin mit der Gesamtsituation so wie sie momentan ist sehr unzufrieden und ich rede nicht über die verlorenen Anmeldeabzeichen oder sonst irgendeinen Krimskrams, sondern wohl eher über AUktionshausauflistungen für die ich mehr als 1000g fürs reinstellen verballert habe und nun per Post wieder zurück bekommen habe. Nichtsdestotrotz ist das was auch immer Gamigo da macht ein sehr aufwendiger Prozess. Da muss es nicht unbedingt die Hardware sein die aufeinander abgestimmt werden muss sein die nicht so funktioniert wie man will, auch die IT-Leute die dran arbeiten können Fehler machen. Hierzu müsste man aber verstehen das viele Leute unter allzu großem Druck nicht einwandfrei oder besser gesagt fehlerfrei arbeiten können, unter der Berücksichtigung das es auch nur Menschen sind. Und diese Leute sitzen momentan alles andere als stressfrei vor der Fehlerbehebung. Was ich viel schlimmer finde ist, das sich hier manche verhalten wie irgendwelche Cracksüchtigen Junkies die auf Entzug sind. Ja ich selber bin auch Arche Age Suchti, aber ob die Server jetzt 1-2 Tage ausfallen, interessiert mich nicht solange sie danach wieder einwandfrei oder vielleicht besser laufen. Und dieser Prozess Bedarf nunmal einer korrekten Vorgehensweise. Dann noch ganz kurz an die Spieler die hier ganz große Klappe haben und sagen ich lösche alles und suche mir ein anderes Spiel.. macht das.. ihr kommt eh alle wieder zurück. Warum ? Ganz einfach. A) steckt hier zuviel Zeit drin und B) ist es momentan das beste MMORPG was es gibt..

In diesem Sinne Cedeira (Moneypenny) - Jakar Server.. see you ingame <3

Junior Member Aris's Avatar

Thumbs up one is the word impotence and our consistency if we continue this, the consequence will be you.!!

:τρελός::τρελός::τρελός::τρελός::τρελός:
    Quote Originally Posted by Djaya View Post
    Hey everyone,
    We understand your frustration and we're working hard to fix the issues.
    Unfortunately, we still don't have an ETA, but rest assured we'll keep you updated.
    Once again, we're sorry about the inconvenience.
    Kind regards,
    Djaya

+ Reply to Thread
Page 36 of 45 FirstFirst ... 26 34 35 36 37 38 ... LastLast