+ Reply to Thread
Page 9 of 21 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 ... LastLast
Results 81 to 90 of 207

Click here to go to the first Archeage Team post in this thread.   Thread: [Complete] Archeage EU Maintenance - 8AM UTC - May 23

Junior Member
    Angry EU server

Slowly I lose the desire for the game . Same thing every week, just trouble. These people missed my game. Had 3 subscription accounts, reduced to 2. I'm going to phase-out the second one now. I can also use the money for another game that doesn't strain my nerves. I'm just disappointed and angry !

Thank you Gamigo

Junior Member
    They just taking long coffee breaks then they will get back to work. It's the way us USA people do it LMAO. Time for coffee

ArcheAge ist nur ein Spiel, mit dem man seine Freizeit verbringen kann. Das mit den häufigen und längeren Serverwartungen mag ja etwas ärgerlich sein, aber es gibt auch noch ein Leben ausserhalb des Spiels.
    Ich spreche aus Erfahrung wenn ich sage, dass in Sachen EDV leider nicht immer alles rund läuft. Manchmal ist einfach irgendwo der Hund drin und man kann den einfach nicht finden. Das heisst aber nicht, dass die Leute nicht fähig sind einen guten Job zu leisten.

Einfach mal abschalten und sich mit etwas anderem beschäftigen ist bestimmt sinnvoller als hier im Forum ausfällig zu werden!

Junior Member
    Quote Originally Posted by Aotaki View Post
    I will summarize all the future comments so you guys don't have to fill up the thread with them:

A. Another maintenance??? Gamingo is just messing with us, EVERY WEEK MAINTENANCE, they broke the game, f them

B. WHERE IS MY COMPENSATION?? I'm a pAyInG cUsToMeR, I WANT MY MONEY!!! Refund me for my ladders, for my events and for the other maintenances!!!

C. *german comment*

D. I am giving up on the game. Too many problems with this game. uhhh goodbye Gamingo (never actually gives up on the game)

E. No respect for EU players!!! For the love of god, do it during the night, not prime playing hours. People work and have no time to do quests before reset.

Anything else?
    well u were right about everything xD

Senior Member
    Quote Originally Posted by Daarja View Post
    ArcheAge ist nur ein Spiel, mit dem man seine Freizeit verbringen kann. Das mit den häufigen und längeren Serverwartungen mag ja etwas ärgerlich sein, aber es gibt auch noch ein Leben ausserhalb des Spiels.
    Ich spreche aus Erfahrung wenn ich sage, dass in Sachen EDV leider nicht immer alles rund läuft. Manchmal ist einfach irgendwo der Hund drin und man kann den einfach nicht finden. Das heisst aber nicht, dass die Leute nicht fähig sind einen guten Job zu leisten.

Einfach mal abschalten und sich mit etwas anderem beschäftigen ist bestimmt sinnvoller als hier im Forum ausfällig zu werden!
    Normalerweise würde ich zustimmen aber das hier ist jetzt schon ein bisschen zu viel des White Knight. Ich habe 5 Jahre mit den Publishern von ArcheAge Geduld gehabt und seit Gamigo das Game übernommen hat haben wir nur Probleme mit den Servern. Ja, so etwas kann vorkommen, aber wenn ich als Kunde bereits auf jede Ankündigung der Firma die doppelte Wartungsdauer rechne dann läuft eindeutig was schief.

Senior Member
    Ich denke jetzt nur mal so an, nehmt es also nicht wörtlich..Was wäre wenn.

bei der ersten aller Wartungen ein Fehler in der Datenbank oder was auch immer aufgetaucht ist, mit dem niemand gerechnet hat (ich würde mich hier sogar auf den Eannafehler ((Bug mit den skins, später mit den Level der Ahnenskills etc))festlegen, den bekanntermaßen kein anderer Server hat, darum auch ausschließlich die Probleme mit Taris immer wieder).
    Natürlich hat das Team zu dem Zeitpunkt versucht, den Schaden vorübergehend einzukreisen und unschädlich zu machen, damit die Server überhaupt mal wieder online gehen können vorerst.
    Mit den nächsten Wartungen wurde weiterhin versucht, die Probleme möglichst klein zu halten, in der Hoffnung auf eine Fehlerbehebung zeitnah.

Wann und wie schnell sowas repariert werden kann, kann ich nicht beurteilen, aber ich gehe von den höchsten Bemühungen seitens des Betreibers aus.
    Ich würde in dem Fall jede mögliche Chance nutzen, das Problem zu beheben oder wenn das nicht geht, so klein wie möglich zu halten, auch auf die Gefahr, an jeder Ecke Prügel einzustecken.
    Meiner Meinung nach tut Gamigo/Xl genau dieses.
    Ich würde auch versuchen, möglichst wenig bekannt zu machen, denn wer zuviel weiß, fordert eine Lösung ein und wie man ja weiß, in Onlinegames sind alles nur Fachleute die in Foren kommentieren, genauso wie die ganze Welt aus befähigten Fussballtrainern besteht^^

Also wie sieht es aus, hören wir einfach mal auf, den MENSCHEN ( und nichts anderes sind die Gamigoleute!!!!!) noch mehr Druck aufzubürden, in dem wir rummeckern, brüllen und heulen wie kleine Mädchen, denen man ihre Puppe weggenommen hat. Lasst sie Ihren Job machen und das in Ruhe! Das hier grenzt doch fast an Mobbing.

Im übrigen, wird hier immer nach Wartung während der Nacht geschrien, schon mal an die Techniker gedacht, die armen Kerle möchten auch gern nachts schlafen, wie ihr in eurem Job sicher auch.
    Letztendlich wird Gamigo wissen, das uns jede Menge Loyas/Ehre/Leaderpoints/Handwerkszeichen/Gold/Anmeldezeichen etcetcetc entgehen.

Also haltet die Füße mal still und lasst die Leute ihren Job machen, hört auf, euren Quit anzukündigen..das tut ihr doch nicht.

P.S. ich schreibe das Ganze nicht in Englisch, weil ich das in der Ausführlichkeit nicht kann, wer es lesen will, bemühe bitte den googletranslator^^
    P.P.S I use translator for all poor people who cant use this^^...so here translation:

"I just think about it now, so do not take it literally ... what if.

at the first of all maintenance errors in the database or whatever has surfaced, with which no one has expected (I would even here on the Eanna error ((bug with the skins, later with the level of ancestral skills etc)), the no other server has known, so only the problems with Taris again and again).
    Of course, at the time the team tried to curb the damage temporarily and render it harmless, so that the servers could even go online again for the time being.
    With the next maintenance attempts were made to keep the problems as small as possible, in the hope of a bug fix in a timely manner.

When and how quickly something can be repaired, I can not judge, but I assume the highest efforts on the part of the operator.
    In that case, I would use every possible chance to fix the problem or, if that does not work, to keep it as small as possible, even at the risk of spanking on every corner.
    In my opinion, Gamigo / Xl does just that.
    I would also try to make as little as possible, because who knows too much, calls for a solution and as you know, in online games are all only professionals commenting on forums, just as the whole world of competent football coaches is ^ ^

So how does it look, let's just stop the PEOPLE (and nothing else is the Gamigoleute !!!!!) even more pressure, in which we rummeckern, roar and howl like little girls, who have taken their doll away , Let her do your job and do it alone! This is almost bordering on bullying.

By the way, here is always screaming for maintenance during the night, ever thought to the technicians, the poor guys would like to sleep at night, as you certainly in your job.
    Eventually, Gamigo will know that we miss lots of Loyas / Honor / Leaderpoints / Crafting / Gold / Log in etcetcetc.

So keep your feet still and let people do their job, stop announcing your quit..you do not.

Senior Member
    Can someone explain why some Germans have so little respect that they have to flood the forums with posts in their own language when it's extremely obvious that this board is meant for English communication? Jesus

Senior Member
    Its not a Problem with Respect, only a Problem with posting so many Words in english, some of us cant speak english as well...so if you want to read use google translator, like i must to read all of them others

Junior Member
    Quote Originally Posted by Auxi View Post
    Can someone explain why some Germans have so little respect that they have to flood the forums with posts in their own language when it's extremely obvious that this board is meant for English communication? Jesus
    I've noticed French people do that too. I seriously don't understand.

Senior Member
    Quote Originally Posted by Druida View Post
    Its not a Problem with Respect, only a Problem with posting so many Words in english, some of us cant speak english as well...so if you want to read use google translator, like i must to read all of them others
    Did you consider the possibility that you might use a translator yourself? It's rather helpful if someone can at least vaguely get what you're saying than not knowing at all. By the way, telling people to use Google translator because you can't be bothered to use it to contribute in the general language here IS actually disrespectful. I am not speaking for myself, but for anyone who doesn't understand your language.

+ Reply to Thread
Page 9 of 21 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 ... LastLast