+ Reply to Thread
Results 1 to 4 of 4

Thread: Labor and vocational stipend

Labor and vocational stipend

Hey is anyone else having some issue.
    I buy the stipends each month and sometimes if i am not playing alot dont activate them when i buy them. I usually activate them when i know i have time to play 30 days in a row. On the 7th August i activated my potions but only got 23 days and not the full 30.

I send in a ticket to gamigo and got this reply:-

Mirabella (Trion Worlds)
    Aug 30, 11:20 CEST
    Hello,
    Thank you for contacting us regarding ArcheAge.
    You bought them on the 1st of August, the effect start as the day of the purchase, this is why you only have 1 day left.
    If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to let us know. Thank you for playing our games.
    Regards,
    Mirabella

I have never noticed the effect starting on the day of purchase which is weird as i started another set of potions on my 2nd account on 25th August and got a full 30 days.

what are other people getting???

Soffie

Member
    only works while logged in. If you aren't logged it, you get 'cheated' as no stipend is sent

Junior Member

Ist doch alles klar erkennbar.

Es sollte doch zu sehen sein, um was es Gamigo geht, sie wollen uns zwingen, Unchained zu spielen, sie passen nach und nach das alte Archeage an Unchained an und nehmen uns alles weg, viele werden für immer gehen, der Rest wird zu Unchained wechseln oder sogar gewechselt werden (Serverzusammenlegung) !
    Die Arbeitspunktetränke zu entfernen ist der schlimmste Schlag gegen die Spieler, dazu kommen ständige Ausfälle der Server, was mir auch nach Absicht aussieht, dann noch die Zeiten, die gebraucht werden, um Updates aufzuspielen, NA braucht 2 Stunden und EU 4 Stunden, warum ist dies denn so, was wird in EU anderes gemacht als in NA ? In die Dungeons kann man nicht und dies wird absichtlich nicht gefixt !
    Ich werde nicht zu Unchained wechseln, nicht mehr lange und Archeage hat sich für mich erledigt, ich hoffe nur darauf, dass AIR endlich in Europa auf den Markt kommt, dann bin ich dort zu finden und meine Knete auch !

Junior Member
    Quote Originally Posted by Beastmaster View Post
    Hey is anyone else having some issue.
    I buy the stipends each month and sometimes if i am not playing alot dont activate them when i buy them. I usually activate them when i know i have time to play 30 days in a row. On the 7th August i activated my potions but only got 23 days and not the full 30.

I send in a ticket to gamigo and got this reply:-

Mirabella (Trion Worlds)
    Aug 30, 11:20 CEST
    Hello,
    Thank you for contacting us regarding ArcheAge.
    You bought them on the 1st of August, the effect start as the day of the purchase, this is why you only have 1 day left.
    If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to let us know. Thank you for playing our games.
    Regards,
    Mirabella

I have never noticed the effect starting on the day of purchase which is weird as i started another set of potions on my 2nd account on 25th August and got a full 30 days.

what are other people getting???

Soffie
    If they seriously told you that, be assured it is complete nonsense.
    The effect does NOT start when you buy stipend potions, but when you drink them.

I am happy for you that you got a reply at all. Thats a small sensation. Unfortunately from
    someone that does not know the game. Maybe she learns it still. Hope dies last.

+ Reply to Thread