+ Reply to Thread
Page 21 of 22 FirstFirst ... 11 19 20 21 22 LastLast
Results 201 to 210 of 213

Click here to go to the first Archeage Team post in this thread.   Thread: Feedback on Updated ArchePass on PTS - Nov 27

Quote Originally Posted by Bdoluca View Post
    Please remove temper + synthesis quests. Also x number of hostile player killing. Some classes are not viable for this quest.
    why ? just reroll these quests if you can't do them but they are perfect in levelling , for quest killing hostile player if you don't like it reroll as i made it on pts
    no thinking about only you but also for another player and new player

Junior Member
    Just add quests with kill 1000 mobs, cause i dont have a life and i need to do dailies all day long to get basic gear also hostile faction kills , i cant wait to camp the low levels to make them quit this game before they even try it

Remove tempering, synthesis and killing hostile players.

Senior Member

feedback about New archepass

Kill 500 of monsters regardless of zone (lvl 30+)
    Kill 100 of hostile players
    Kill 10 Higher Grade Monsters
    Use 4000 Labor
    Earn 2000 Vocation Badges
    Earn 2000 Honor Points
    Socket a Lunagem
    Earn 1 million experience
    Do 2 Blue Salt Bond Quests
    Temper Equipment 5 times
    Synthesize Equipment 5 times - This mission tracks the overall times an item is synthesized, not how many items are used as synthesis experience.

1) : More and more bashing everydays...anyway can be down with dailys...but that want to say you will add more grinding for people...its not like we dont do enough grinding everydays.

2) : Are you just blind? Or dont we play the same game? 100 Hostile players? As a healer i have already 130+ kill in 1 months+ Do you want every players to reroll DPS? How a healer can make 100 kills in one week if they are healers... OR for sure, i can make a red reroll, kill him 100 times and job done. Intended mechanics of the game?

3) not a problem at all

4) 4K labor per days? or week? If its per day you turn insane the people who are playing AAu actually.

5) 2K vocation badges? Same question its per day? We will turn crazy by making ONLY DAILY EVERYDAYS LONG!!!!

6) np with that honor

7) If its per day...just LOL

8) no probs with blue salt

9) Tempering...just lol...so need to open crates, get lucky to have enough tempering, wasting 200 labor and money for that...wonder to know every people who have +20 tempering how many fails and money they will waste for make this...

10) Synthsize...lol....again and more lol....like the 1 million xp grind its not for low level people...and we will WASTE money, labor and stuff for make FAKE synthesis...

Resume: this new archepass got some good things, but many others arent so good...i feel like we cant play the games we want anymore...

Junior Member
    2) : Are you just blind? Or dont we play the same game? 100 Hostile players? As a healer i have already 130+ kill in 1 months+ Do you want every players to reroll DPS? How a healer can make 100 kills in one week if they are healers... OR for sure, i can make a red reroll, kill him 100 times and job done. Intended mechanics of the game?

Ha ... Gayyyyyy!

Junior Member Herzblatt's Avatar
    1.) Ich spielte den Charakter neu auf Lvl 30, öffnete den Pass und bekam - "besiege mythische Monster im hohen Bereich mit mit Ahnen LVL 30. Wie soll das gehen? Ahnen-LVL 30 heißt auch, ich muss in diesem Bereich sein mit meinem Charakter. Ein neuer Spieler kann den Archepass so zu Anfang ab lvl 30 nicht machen, auch nicht die Blausalzpapiere. Rein rechnerisch sollte man 2 machen um auf die 12 wöchentlich zu kommen. Das darf so nicht sein. Der Archepass, ich hab jetzt alle mal freigeschalten, ist nicht wirklich zufriedenstellend und ich hoffe, dass er in dieser Form nicht kommt.
    Keine Chance für Farmer, sondern nur für Leute die dauerhaft legendäre/mythische Monster grinden. Ist das der Sinn. Wenn es normaler Monster wären, ists ja noch in Ordnung, aber nicht so - legendäre und mythische. Das ist für mich kein überarbeiter Pass sondern unüberlegt und hopplahopp. Desweiteren gibts auch kein Gold mehr, wie ich sehe. Ist in Ordnung, aber dann sollte man auch kein Gold und Gilda verlangen beim Öffnen. Es gibt wohl Leute auf meinem Server, die keine Gildaquests machen. Sie wollen mit dem Archepass Gildas verdienen. Zahlen um bezahlt zu werden.
    Man muss in so einen Pass alle Spieler, so wie auch das Spiel von Gamigo beworben wird, mit einbeziehen, was in diesem Fall absolut nicht ist.
    Denkt an die Farmer, denkt an die Spieler, die nicht so gut spielen können und auch keine Rüstung haben, weil nicht mit Flaschen hochgestuft und und und.
    Diese Spieler werden hier nicht mit einbezogen.
    ...In diesem Sinne...
    Mich betrifft es zwar nicht, aber man sollte auch an die Anderen Gamer mal denken.
    Für mich ist dieser Archepass ein NoGo, da war der vorige um weiten Besser trotz porten.

Senior Member Turambaredolas's Avatar
    Quote Originally Posted by Herzblatt View Post
    1.) Ich spielte den Charakter neu auf Lvl 30, öffnete den Pass und bekam - "besiege mythische Monster im hohen Bereich mit mit Ahnen LVL 30. Wie soll das gehen? Ahnen-LVL 30 heißt auch, ich muss in diesem Bereich sein mit meinem Charakter. Ein neuer Spieler kann den Archepass so zu Anfang ab lvl 30 nicht machen, auch nicht die Blausalzpapiere. Rein rechnerisch sollte man 2 machen um auf die 12 wöchentlich zu kommen. Das darf so nicht sein. Der Archepass, ich hab jetzt alle mal freigeschalten, ist nicht wirklich zufriedenstellend und ich hoffe, dass er in dieser Form nicht kommt.
    Keine Chance für Farmer, sondern nur für Leute die dauerhaft legendäre/mythische Monster grinden. Ist das der Sinn. Wenn es normaler Monster wären, ists ja noch in Ordnung, aber nicht so - legendäre und mythische. Das ist für mich kein überarbeiter Pass sondern unüberlegt und hopplahopp. Desweiteren gibts auch kein Gold mehr, wie ich sehe. Ist in Ordnung, aber dann sollte man auch kein Gold und Gilda verlangen beim Öffnen. Es gibt wohl Leute auf meinem Server, die keine Gildaquests machen. Sie wollen mit dem Archepass Gildas verdienen. Zahlen um bezahlt zu werden.
    Man muss in so einen Pass alle Spieler, so wie auch das Spiel von Gamigo beworben wird, mit einbeziehen, was in diesem Fall absolut nicht ist.
    Denkt an die Farmer, denkt an die Spieler, die nicht so gut spielen können und auch keine Rüstung haben, weil nicht mit Flaschen hochgestuft und und und.
    Diese Spieler werden hier nicht mit einbezogen.
    ...In diesem Sinne...
    Mich betrifft es zwar nicht, aber man sollte auch an die Anderen Gamer mal denken.
    Für mich ist dieser Archepass ein NoGo, da war der vorige um weiten Besser trotz porten.
    Nicht die Meinung der Spieler sondern ihr Verhalten wird mit einbezogen.
    Spieler erstellten Charaktere mit niedrigem Level um schnell und einfach ihre Archepassaufgaben erfüllen und somit die Belohnungen abgreifen können. Um das zu umgehen (vermute ich) wurde die Anzahl oder das Level der zu tötenden Monster hoch gesetzt.
    A child of song, a child of rage
    Abandoned in another age
    Now ancient hate and rhymes that bind
    Make paradise a tomb divine
    And demons trapped in beauty’s thrall
    Hunt those who heed the bloodsong’s call.

Senior Member DragonAlex's Avatar
    Can we see wich path has wich kind of missions before we waste again gilda-stars to activate it?
    Server: Halnaak
    Main-Race: Warborn
    Main-Class: Reaper
    Alt-Race: Harani
    Alt-Class: Doomlord

Death comes for all

Junior Member
    uhhh, can't we just remove the pass completely and get login rewards to play the game in peace ?...

Junior Member
    Quote Originally Posted by Mobi View Post
    New missions include:
    • ...
    • Kill X number of hostile players
      ...
    It is not a good idea to enter such a quest.
    Sorry, but we already did this in the Devilian game. There were daily quests to kill players. And as a result, the entire chat was full of offers to make mutual killings.
    I wonder who came up with such a weekly task?
    *facepalm*

+ Reply to Thread
Page 21 of 22 FirstFirst ... 11 19 20 21 22 LastLast