+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 11 to 20 of 30

Thread: Any Swedish Guilds?

Junior Member
    När jag kan lägga fingrarna på spelet är jag gärna intresserad.

Junior Member
    Ser att vi fått nya servernamn inför CBT2
    jag finns på Shatigon

Junior Member
    Tjena grabbar, vi har en ny skapad EU guild som kommer köra på west continenten, vi är väldigt många svenskar medlemmar just nu, 5-6 ^^

Kolla in den här länken ifall det är något för er! :
    http://forums.archeagegame.com/showt...idback-and-fun
    http://serenity-aa.shivtr.com/
    om de något ni undrar så fråga bara

hej alla glada!

vårt spelkommunity Asgard (http://asgardgaming.se/) har skapat en guild i betan än så länge. vi är typ 10 pers än så länge (spelar humans och elfs), men vårt spelkommunity består idag av 110 medlemmar så det kommer troligen bli fler spelare därifrån då detta går F2P.
    För tillfället har vi en liten segelbåt som vi exprimenterat med. Vi spelar på servern Eanna på betan och så är det jag (Nikodemous) som spelar själv på Alpha-servern.

Vi är som sagt ett spelkommunity så det spelas en massa andra spel där med såsom arma, dayz, WoT för att bara nåmna några.
    Ni är välkomna att söka till oss, dock har vi ett krav på 18 års gräns och ett vuxet beteende osv. Vi har även en teamspeak för eventuella frågor:

Teamspeak server
    Addres: asgard.ts3dns.com
    Password: asgard

mest folk online efter klockan 17.00, men det händer att en och annan skiftare kan vara online på förmiddagen också.

Efter att ha sett att typ hela servern är övertäckt med bebyggelse och svårt att få tag i byggplats så kommer vi välja att spela på Servern Omega istället som är nyare. Samma namn osv ifall ni är sugna!

Junior Member
    Spelar på Omega servern just nu. Jag och en vän letar efter en guild att hänga med också.

Junior Member
    Spelar också på Omega servern, har gjort det ett tag men har inte hittat någon svensk guild, knappt några svenskar heller för den delen =/
    Kör "human" på Omega och Kattfolket på betan på server Eanna (Typiskt att Asgard lirar fel sida på Betan)
    Iaf om någon hittar ett gille eller liknande, hör gärna av er, heter Fimpen på mina chars

Senior Member
    Om ni letar efter pvp/GvG guild så kommer det finnas en Svensk guild eller två när spelet at släppts men ni måste vara beredda att lira 5 gånger i veckan 18:00-22:00 med speciella gears, strategier och så vidare^^

troligtvis så kommer RIP och SQ lira med 30-50 spelare och satsa på att farma zone blobs så mycket som möjligt^^
    outnumbered but not outgunned style^^
    Bombing everyday and every night!

Junior Member
    Vore kul! Och skönt

Vi var bara 7-8 stycken ifrån vår spelförening som började lira detta vid CB2, men nu verkar det vara ca 15 aktiva spelare nu på torsdagen då CB3 börjar. Vi spelar som sagt på Eanna under beta-tiden och omega på alphan så kom in på vår TS ifall ni vill lira med likasinnade ☺

+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast